Neon City Riders
Looking for a 2D action-adventure mixed with super-powered urban gangs in a post-cyberpunk neon scenario? Well, if you do, Neon City Riders is right for you! Assume the role of Rick, a rad masked vigilante in search of superpowers and companions to defeat hordes of vicious enemies, solve defiant puzzles, unlock new paths, complete engaging side-quests, and finally, free the decaying futurist Neon City that has been seized by a group of superpowered gangs!