METRO QUESTER
METRO QUESTER is a dungeon exploration RPG based in a post-apocalyptic futuristic world created by the manga artist Kazushi Hagiwara, with a deep game system designed by Hironori Kato that offers the excitement and surprises reminiscent of 1980s computer games through hack and slash. Featuring 24 characters and 8 classes, enjoyable combo skills, numerous customizable weapons, a bestiary, and features like NEW GAME+ for replayability, it offers plenty of depth for dedicated gamers.