Whispike Survivors
Cultivate the strongest monster in this horde survivor farming game! Fight against waves of creatures to beef up your Whispike and use its seeds to create even stronger hybrids! _x000d_ Whispike Survivors blends two trendy game genres: horde survivor and farm simulator._x000d_ _x000d_ In this game you will control one of Sword of the Necromancer's monsters and make it fight other critters to make it the strongest! Were you defeated? Don't worry! You can take your last monster's seed, plant it and get it back..._x000d_ _x000d_ Only "adult" Whispikes are eligible to fight, so you will have to wait and take care of your farm until they grow (or play with a default one in the meantime). Also, you might not get exactly what you expect: by planting seeds in neighboring slots you can get hybrids that combine the original seeds' attributes!"