Sensible Blood Rugby
An hommage to classic arcade game from the 90s, adapted to the olympic sports of rugby sevens ! Experience Tackles, Rucks , Illegal Tackles Make your way to the score lines and score many tries! -Up to 4 players -16 Teams -International competitions ( 1/4 + 1/2 + final) The rules are the rules of rugby sevens.