Pocket Academy
School got you down? Wish you could change a few things? Well, now's your chance to create the ultimate dream school in this simulation smash-hit! Tailor your personal academy as you see fit, erecting classrooms, making clubs--even deciding this week's hot couple! How will you expand your hallowed halls of learning? Sponsor athletic meets, art shows, and other events to attract as many students as you can and elevate your school's prestige! Will your students make it college or land their dream job? Find out with Pocket Academy!