Mighty Aphid 2
It's World War Worm! Victoria is under siege at the battle front. After a two-year absence, Mighty Aphid returns to battle Lady Bug and her evil horde once again. This time, the villainess has created her own Mighty warriors to take on the pint-sized hero. Run, shoot, swim, dash, and fly. Rescue the innocent. Fight mighty bosses. Earn powerful upgrades.