Christmas Soul
Mysterious alien creatures – the Beboks – have arrived on Earth to extinguish the most wonderful time of the year. To make matters worse, Santa and his helpers have been kidnapped. But hope still remains. Take on the role of a brave Snowman – the last defender of Christmas, who embarks on a perilous journey. Save Santa, defeat the invaders, and restore faith in goodness and peace. Will you fight for the soul of Christmas? Key Features Single-player campaign with a clear goal: find Santa and defeat the alien invaders. Dynamic combat – arcade-style melee and ranged combat, requiring quick reflexes, dodging attacks, and exploiting enemy weaknesses. Diverse locations – frosty villages, snow-covered forests, icy caves, and alien cosmic spaces, each with its own challenges and atmosphere. Platforming sequences and challenges – jumps, traps, and environmental interactions that will test your precision and timing. A short, focused adventure – perfect for an intense evening or two. No microtransactions – all current and future content is included with your purchase.