Bartender Hustle
Craft stunning cocktails with precision and creativity as you rise through the ranks of the bartending world. Unlock a variety of unique venues, from cozy neighborhood bars to high-end cocktail lounges, all while immersing yourself in a rich, narrative-driven experience that puts your skills and charisma to the test. MASTER YOUR CRAFT Mix amazing cocktails at five unique bars with access to over one hundred ingredients including liquors, juices, and garnishes. HAVE A CHAT Meet a variety of customers on your journey as a bartender, each with a unique personality and preference of cocktails. HAVE SOME FUN Test your skill by serving as many customers as possible in the fast-paced Arcade mode, or mix drinks at your own pace in the Sandbox mode.