Asemblance
Asemblance is a single-player, first-person, psychological thriller. You wake to find yourself trapped inside an experimental machine. A machine built to simulate memories. You have no idea how you got here... But to break the cycle, you must look into a past that you may not want to remember. An AI voice guides you. But can this voice be trusted? Are you sure these simulated memories are your own? Asemblance is the first episode of an expansive franchise inspired by The Twilight Zone, The X-Files, and the Black Mirror television series.