Another Bar Game
Have you never worked in a bar? No problem - Frank has! Help him serve craft beer to thirsty and picky clients, wash glasses, clean tables and keep everybody happy! Remember to check which beer the bar guests order. Is it the new IPA on tap, that weird pineapple milkshake sour or just a pilsner? Somebody has waited too long and is complaining? Serve popcorn to keep them happy. Be careful not to break any glasses while running, or else you will have to clean it up. Upgrade your skills and unlock new beer types and bars. Another Bar Game is 3-4 hours of bartending madness!