The Bunker
As the last remaining survivor in a nuclear bunker, John’s daily routine is the one thing that keeps him sane. But when an alarm goes off, his mind starts to self-destruct. Venture into long forgotten areas, recover repressed childhood memories and unlock the dark secrets of The Bunker. The Bunker is a completely live-action experience, filmed on location in a decommissioned government nuclear bunker with a plot crafted by writers behind The Witcher, SOMA and Broken Sword. Starring an incredible cast including Adam Brown (The Hobbit), Sarah Greene (Penny Dreadful) and Grahame Fox (Game of Thrones).