I'm on Observation Duty 6
As an employee of a mysterious organization, your job is to monitor live surveillance camera footage and report other-worldly anomalies using your sharp eyes and good memory. Can you survive the entire night shift or will you succumb to paranoia? Monitor surveillance cameras across six unique levels, each with their own unnerving "anomalies"—supernatural occurrences ranging from moving furniture to otherworldly intruders. Report anomalies to ""fix"" them, and survive the night. I'm on Observation Duty is the original viral franchise that ignited a trend in spot-the-difference horror games that have been loved by players and streamed for millions by legendary content creators.