Spot The Differences! Party
The most complete difference game on consoles, in an all-new version with gorgeous 4K graphics! Play solo or with up to 3 friends, and see who is the quickest spotter! Specs: - From 1 to 4 players. - 300 pictures, 3,000 differences to find! Game modes: - Timed game: will you spot differences fast enough? - Casual game: play without a time limit. - Party mode: compete with friends on who can spot differences faster.