SokoNature
A challenging puzzle game with 50 progressively difficult levels, introducing new mechanics as you advance. The character can have three distinct sizes (small, medium, and large), which affect interactions with crystal cubes. The character grows by collecting seeds and shrinks when taking damage—losing the game if hit while small. The game features various tile types and collectible items, such as mushrooms that increase the character’s size. Strategy and logical thinking are essential to move the cubes and solve the puzzles.