Run Sausage Run!
Enjoy your short life as a hot dog playing SOLO or with FRIENDS! (up to 4 players) - Play as the tasty sausage of your choice. Weisswurst or blutwurst, bacon or chocolate… even president or ninja! - Run for your life and avoid getting sliced, chopped, burned, or smashed in this adventure run game! - Tons of juicy sausages to choose from and tons of hot dog skins to enjoy in this adventure run. - Compare the speed of your wursts in a classic Sausage Race or outrun a giant land mower in Panic Race! This adventure run is a hot dog’s dream - or nightmare - depending on how well you do.