Street Racer Collection (QUByte Classics)
Combining the speed of an arcade racer with the brawling of a fighting game, this cult classic made its mark with its originality and its own dose of chaos and personality. Race on tracks filled with obstacles and crazy settings (from Mount Rushmore to Transylvania), use special moves to knock out your rivals, and explore modes that go far beyond traditional racing. Get ready to laugh, crash, accelerate, and fight for every corner. Street Racer Collection is pure arcade fun, straight from the past to your screen. Why play Street Racer Collection? A true cult classic, remembered to this day for its creativity and boldness Unique and pioneering mix of kart racing + combat Guaranteed fun in both solo and local multiplayer modes A piece of video game history, preserved in its original form and experience Get ready to laugh, crash, accelerate, and fight for every corner. Street Racer Collection is pure arcade fun, straight from the past to your screen.