Crowd City: Complete Edition
Gather people accross the city and beat your opponents with your excellent leadership. The more people you run into, the bigger your crowd becomes! Complete Edition Features: - 7 maps to run on - 40+ skins to make your crowd look even cooler - additional 2000 coins - crowd upgrades - amusing gameplay - ear-catching music - easy controls so anyone can play - simple rules and lots of fun! Be aware of other players. If their group has more members, yours will be taken completely and you will have to start from scratch.. Try out a variety of funny skins and play on different maps. Prove that your crowd is the strongest in the city!