The Renovator: Origins
The Renovator: Origins is a first-person psychological horror game. Explore the mysterious world of art, where each exhibit contains the mysteries and secrets of its era and its creator. The game will immerse you in the past and another world that is behind the paintings. You play as the son of a restorer, a museum worker who died tragically. While searching for the memorabilia, the door suddenly closes and strange things begin to happen. The hero is waiting for immersion in the world of art and the paranormal.