Boxed Beasts (Xbox Series X/S)
Red Bob is an inventor and biologist determined to study the region’s entire fauna. To achieve his ambitions, he created a special capture box capable of containing creatures without harming them. His mission is to regulate the population of each biome to prevent ecological imbalance, while also capturing creatures for research. However, an accident during the transportation of the boxes caused them to scatter across the region. Now, Red Bob must track them down in order to restore control and properly capture the creatures once again.