Smoots Summer Games
Get the Gold Medal! Get ready for Summer Games!! Play athletics events from your sofa. Prepare yourself for the next season. Smoot Summer Games is a sports arcade game for 1-4 players where you can play 18 athletics events. Play with your favorite Smoot character in practice, Special Challenge and Championship game modes. Smoots Summer Games is the perfect game to play with your friends and family.