Regular Factory: Escape Room
You don't work in a regular assembly line. Will you unravel the truth? Regular Factory is an escape room that will test your skills. Solve puzzles, decode secret codes, find hidden objects, and investigate the different areas of the secret factory where you work while you discover the dark truth. Will you be able to escape?