Pirate Trails (Xbox One)
Arrr, mateys! Ready to set sail on an adventure full of challenges and treasures? In Pirate Trails, you are the master cartographer of the seven seas! But instead of sailing, your mission is to chart the best course for pirate ships to collect treasures and safely anchor at the final port. Rotate and swap hexagonal tiles to create the perfect route – but beware, a wrong path might lead your ship straight to the Kraken! What awaits you on this pirate journey? 30 challenging levels across three legendary pirate islands: Port Royal (Levels 1-10) – The starting point for every great pirate! Tortuga (Levels 11-20) – Where challenges become more treacherous! Nassau (Levels 21-30) – Only the most cunning captains will reach here! Mechanics that will make you shout “ARRR!” Rotate and swap hexagons to connect the perfect path! Collect all treasures before docking – a pirate who doesn’t seek gold isn’t a true pirate! New challenges and mechanics as you advance through the biomes! Ready to prove you’re a true sea wolf? Then board Pirate Trails now and show that your brain is sharper than a cutlass!