Mustache In Hell
Mustache in Hell is a comical twin stick action game. You and your mustache must battle hordes of enemies, collect loot, upgrade weapons and take on enormous bosses. John Mustache is a tough-as-nails police officer. After some disquieting dreams, he finds himself awake in a strange place and must make an unexpected deal with the Grim Reaper to regain control of his life.