Little Misfortune
Little Misfortune is an interactive story, focused on exploration and characters, both sweet and dark, where your choices have consequences. Starring Misfortune Ramirez Hernandez, an imaginative 8-year-old, who seeks the prize of Eternal Happiness, as a gift to her Mommy. Led by her new friend, Mr. Voice, they venture into the woods, where mysteries are unraveled and a little bit of bad luck unfolds. Sharing the same universe with the cult video game Fran Bow, created by the visionary dev-duo Killmonday Games.