FishWitch Halloween
Grab your diving gear and join Beatrice, the guardian of the seven seas, in this enchanted underwater Halloween adventure. Enjoy clever match 3 puzzles as you earn money to decorate a sanctuary with colorful fish and awesome thematic ornaments. As you improve your sanctuary, earn diamonds to buy cool power-ups that help you beat levels. Match your way through the wonders of marine life and explore a bewitching underwater world. Dive on into FishWitch Halloween.