Demonic Bundle
Are demons only just a figment of the imagination or do they live among us? Explore fantasy realms with Sarah Pennington, travel through Scotland alongside Pamela Cavendish and join Hector Cole in his investigation of the mysterious museum. Find the evil trying to disturb the peace in our Demonic Bundle, which includes: Demon Hunter: Ascendance Uncover the intricate mystery of the Museum! The Secret Order: Return to the Buried Kingdom Save the inhabitants of the buried Kingdom! Endless Fables: Dark Moor Face an eerie legend of Scotland!