DARKGEMS (Xbox Series)
DARKGEMS is a cartoony mining rogue-lite game set in the deep gemstone caverns. Journey through three randomly generated map kinds filled with zombies, ghosts and demons. Keep an eye on your rapidly ending energy supply - one cannot survive in the dark dungeon without a light.