Autobahn Police Simulator 2
Start your even more exciting career as law enforcer on Europes fastest road now. Your adventure begins right in the police station where colleagues are present too. Over the course of the game you can further develop the station and gain access to new opportunities and missions this way. Take on varied, randomly selected missions, e.g. car chases at high speeds, careful escorts or accident securing and traffic checks. By successfully completing these operations you move up in rank. Besides the free game Autobahn Police Simulator 2 now also tells an elaborate spectacular story in 20 missions that are broken up by cut scenes. All missions either in the free game or in the story, are extensively voiced to convey a realistic and thrilling experience. To take on all these operations, your fleet consists of a radio patrol car and a civil car as well as, for the first time, a police van. They all feature an LED matrix and realistic siren signals that change based on the type of mission.