Zero Zero Zero Zero
Zero Zero Zero Zero is a unique 1-bit low-fi platformer that sets to challenge players in a plethora of levels that will require skill and careful maneuvering. Dodge, shoot, and jump your way through randomly selected levels as you progress or die. Featuring a smooth, spectacular soundtrack to groove to while jumping your way through hazards and enemies. Do you have what it takes to complete all 100 levels? Features: * A fast-paced, difficult, but fair gaming experience. * 100 challenging levels. * Race Mode, where players can go head to head against a friend to see who is the true master of the 1-bit platformer genre. * Randomly selected levels that trigger after every death and level completion. * Low-fi graphics complimented with an awesome electronic music soundtrack by Levi Bond.