What The Dub?!
What The Dub?! is a multiplayer party game where each player overdubs missing dialogue from hilariously awful B-movies, woefully outdated PSAs, and bizarre industrial films, with their own witty (or just plain stupid) dubs. Play head to head with 1 to 6 players. Enter text and vote using your phone, tablet, or computer. Up to 6 players can enter dubs, while an additional 12 audience members can vote. Must use streams/screen sharing to connect with remote players. Streamers: Use Twitch chat voting to allow your entire audience to get in on the fun! Players watch the dubs and vote on the best one. The player with the highest score at the end of the game wins! It's just that easy! What The Dub takes “bad movie night” and expands it into an interactive, fast-paced, multiplayer game that friends and family, both local and afar, can enjoy! Note: Players are required to use web enabled devices (such as smartphones, tablets, computers, etc.) to input text into the game.