Warcraft III: Reforged is a stunning reimagining of the revolutionary real-time strategy game that laid the foundation for Azeroth’s most epic stories. It is a remake in the truest sense, featuring a thorough visual overhaul, a suite of contemporary social and matchmaking features, and more. Command the Night Elves, Undead, Orcs, and Humans as alliances shift and armies clash in this timeless real-time strategy game.