Volgarr the Viking
Remember when games were tough? Return to the Golden Age of arcades with an all-NEW hardcore action experience that pulls no punches. Volgarr the Viking possesses all the hallmarks of the true classics - simple controls, high challenge, and meticulous design - combined with hand-made pixel animation, an epic soundtrack, and buckets of blood. Flex your gaming muscles and step into the arena with Volgarr the Viking. We dare you. The downloadable version of this game supports English, French, Italian, German, Spanish, Danish, Dutch, Finnish, Norwegian, Polish, Portuguese, Russian, Swedish, Turkish, Japanese, Korean, Chinese.