tinyBuild Thrill-Seeker Bundle
Woah is that tinyBuild's thrilling new bundle!?? Where you sneak into a heart-racing house of horrors in Hello Neighbor? Sprint through a speeding highway car-crash in Clustertruck? Blast a time-travelling rocket-rifle in No Time To Explain? Now that's what I call a breath-taking thrill-ride of a bundle! Hello Neighbor is the hotly anticipated thriller with an ever-changing house and a mysterious neighbor hiding a deadly secret. Clustertruck is a fast-paced platformer where the floor is lava, and your only hope of reaching an exit is sprinting across dozens of unpredictable physics-driven trucks. No Time To Explain brings things down to Earth with a cast of time-travelling dopplegangers and a creative set of 12 unique worlds where your gun fires you. What a thrilling new tinyBuild bundle!