Tiny Troopers: Global Ops Digital Deluxe
The Tiny Troopers: Global Ops Digital Deluxe Edition Includes: - Tiny Troopers: Global Ops Attention! Tiny Troopers: Global Ops is a fast-paced arcade twin-stick shooter in which you lead an elite squad of Tiny Troopers on action-packed missions to take down hordes of unscrupulous enemies from all corners of the world! - Tiny Troopers: Joint Ops Tiny Troopers Joint Ops is an epic bite-sized arcade shooter, filled to the brim with action-packed mini maps of mayhem! Take control of your tiny troopers as you battle evil adversaries from around the world with a multitude of weapons. Recruit specialist mercenaries such as Medics, Machine Gunners and the Elite Delta Force to subdue enemy insurgents! Collect medals, dog tags, Intel and more during the course of each mission to ensure victory.