The True
In the game you have to play as a young girl named Sarah, who has to find out what happened in Robotec lab. To figure out what really happened in the lab, you have to reach underground Ascendo lab, where the trail that Sarah found in the memory of a robot DR12 leads. While playing you have to solve puzzles, fight with strange creatures and finally find out not only what actually happened in the Robotec lab, but also about who Sarah really is. The player has a portable teleport gun, which can freeze, burn, spin water and move the objects. Challenge yourself and learn the truth.