Tacticool Champs
Tacticool Champs combines the best features of shooter and arcade game, where up to four players fight with each other in a closed arena. Quick matches, wide variety of weapons and unlimited ways to eliminate the opponents are waiting for you! Choose your hero from ten available characters, fight in one of ten unique environments, select from sixty pre-defined scenes or create your own with an in game scene creator! Compete with friends in couch multiplayer, improve your skills playing against computer controlled characters and when you are ready, show the players from around the world who is the real Champ during online battles.