Swords & Bones 2
JUSTICE STRIKES TWICE Swords&Bones 2 is a sequel to an action-adventure RPG game by the same name. Experience the ambiance of 16-bit classics from the 80s and 90s with many modern twists. Challenge yourself in 50 action-packed levels full of dangers and riches. YOU PROTECT AND ATTACK Parry your enemies, cast powerful magic attacks, or slash them into oblivion. Use your hard-earned gold to buy new equipment and skills. Only then you will be able to defeat every foe on your path. TIME TO FIGHT Feel free to customize your toolkit before every level. Shoot out a whirlwind of destruction, poison your enemies, strike them down with a powerful thunderstrike or heal by slashing them. Only one spell can accompany you on your journey, so choose wisely!