Super Mutant Alien Assault
Dance with death through randomised rooms to clear your space freighter of irradiated aliens in a brutal arcade platformer shooter stuffed to the brim with unlockable weapons, explosives, special abilities and defense moves. Key Features: - Intense and brutal action - rapid fire levels give you no rest as hordes of enemies arrive, hell-bent on your destruction. Clear the objective quickly and be sure to kill each enemy before it has the chance to mutate into a bigger, nastier version of itself. Take a tiny breather and then it’s on to the next room. - Dance with death - in the tight confines of the space freighter, standing still is not an option. Your ability to dodge around enemies is as important as your aim. Survival requires quick thinking and rapid reflexes and a true master of the dance is a beautiful thing to behold. - Different every time - each single screen level is randomised, drawing on a pool of platform layouts, objective types and enemies as well as which vending machines will be present. You’ll never know which weapons or grenades will spawn in the vending machines whilst crate drops containing special abilities, sidearms, perks and defense moves are also random, adding further to the mind-boggling possible combinations. - Overflowing with unlockables - a wealth of weapons, sidearms, special abilities, perks, explosives, defense moves and character skins awaits you. Each new unlockable joins the melting pot of random ingredients, increasing your options but also the need to master each individual element and the way they combine with each other. - Play solo or with a friend - take on the mutant hordes by yourself or team up in local co-op. Two player adds further complications to master as you must be careful to avoid friendly fire from explosives and will have to share/fight over item and health pack drops.