Super Hero Demolition
Suit up and wreck everything in your path in Super Hero Demolition—an explosive, pixel-packed game where destruction is just the beginning. You're a super-powered wrecking machine on a mission to smash everything down to the last pixel. Punch and blast your way through destructible environments and watch as every broken object turns into pixels. Feed those pixels to your crushers to earn cash to upgrade your hero's powers, speed, energy, and abilities. But there’s a twist: run out of energy and your run ends. You’ll start over—but with all your upgrades intact. Smash harder, last longer, and earn faster every time you play. Unlock new heroes with unique abilities as you demolish your way through 12 chaotic stages. Each hero brings a new way to play. Features: Smash everything: Turn objects into collectible pixels with super-powered destruction. Upgrade: Use earned cash to boost your hero’s stats and powers. Energy-based runs: Run out of energy and start over stronger than before. 12 Stages to Demolish: Crush your way through everything. Unlockable Heroes: Master different powers and playstyles. Super Hero Demolition delivers fast, satisfying destruction with every smash.