Submersed 2
SUBMERSED 2 - THE HIVE is a first-person science-fiction horror game, set in the harrowing depths of the Atlantic Ocean. Enter the world of SUBMERSED 2 - THE HIVE and face the horror of being submerged at the bottom of the ocean. Find resources and weapons, investigate terminals and secret documents, and discover the hidden truth in the underwater facilities where you are trapped. Face your deepest fears and fight the terrible creatures that hide in the deep water. Search for the last survivors in the underwater station and experience the events that will shape the destiny of the facility and all of humankind. FEATURES Manage your inventory carefully: items, weapons and ammunition are extremely limited. Solve ingenious puzzles and challenges, devised using original techniques, to advance in your search for answers. Face the most terrible predators: different types of enemies and sea creatures await you in the depths. Employ different strategies for each situation. Use the few weapons you have, create traps or distractions, or hide from the dangers that await you at the bottom of the ocean. The immersive atmosphere, quality graphics and oppressive sound design create a terrifying world to explore. DISCLAIMER SUBMERSED 2 - THE HIVE contains scenes of violence, gore, nudity and explicit language. Enjoy!