Spot Stories Vol. 2
Spot Stories Vol. 2 continues the cozy spot-the-difference series with a brand-new collection of scenes where you compare two side-by-side images and try to find everything that changed. Across 32 levels, each scene hides 5 differences waiting to be discovered. Look closely, take your time, and enjoy the satisfying feeling of noticing the details that make each picture unique. But Spot Stories Vol. 2 is not just about relaxing observation. It also brings back something truly special to the genre: the chance for two players to search together in local multiplayer. In a style of game that is almost always designed as a solo experience, sharing the same scene with another person completely changes the feeling. Every discovery becomes more exciting, every missed detail becomes funnier, and every level turns into a shared moment of surprise, laughter, and teamwork. Whether you play alone in a calm, cozy session or side by side with a friend or family member, Spot Stories Vol. 2 is all about the joy of looking carefully, playing at your own pace, and celebrating each small discovery. The series continues with more satisfying hidden details, more scenes to explore, and the same refreshing multiplayer experience that makes every picture even more fun and memorable.