Sodaman
"Sodaman is infuriated, ever since Entity-X caused the Sodacalypse, making almost all of the sodas in the existence go flat, becoming bland and tasteless with the press of a button. Yet there are still some out there, untouched by this catastrophe and it is up to Sodaman himself to find them." "I'm here to drink soda and kick aliens... but I'm all outta soda." Chug Sodas Down Choose from a variety of soda powers across 7 different colors, mix, shake, add a little dash of fury and create the freshest builds found in this side of the universe. Arm Yourself Choose the weapon most suited to your playstyle and discover the most powerful synergies. Augment Yourself With six different body parts and over 30 cybernetic augments available for implementation, you'll have endless options for character customization. Build Your Deck Choose from dozens of power-up cards and build your deck. Take your soda power to the next level! Explore Your Spaceship Relax between runs in your spaceship, meet new characters and explore more of the Sodaman universe. "We’re a small team of 4 devs creating the game. So if you have any question, suggestions or just want to hang out, grab a six-pack and join our Discord."