Shogun Showdown
Shogun Showdown is a turn-based combat game with rogue-like and deck-building elements. Position yourself and attack at the right time, upgrade your tiles and combo them to get ready to face the Shogun! Turn-based combat where every action counts. Carefully position yourself, build up and unleash your attacks at the right time! Upgrade your attack tiles and combo them! Gain new skills and build the best deck you can before facing the Shogun. Rogue-like: death is not the end, but the beginning of your journey towards mastery. As you play, you will unlock new characters, attacks, skills and more! Enjoy a Japanese-inspired setting with pixel art graphics.