SAOMI
Saomi is a little adventurer who likes challenges and exploring new places. In this adventure, Saomi sets out in search of a very rare diamond that was lost in an old family treasure. During the adventure, Saomi will run, jump through obstacles, use the double jump to jump through even bigger obstacles, use her air thrust skill to dodge traps, jump and slide along walls and much more in search of lost treasure.