Ruku's Heart Balloon
Let's make heart balloons with flower puzzles and go on an adventure! A cute, picture book-like story about Ruku the rabbit and Lish the cat going on an adventure. Make heart balloons with the flower puzzles, and fly into the sky. How far can we go? << An easy puzzle game collecting flowers >> ・Find two or more flowers of the same color next to each other. ・Press A when you find them. Now you can collect flowers and make heart balloons! << And much more! >> ・There's an endless "Free Mode" for creating as many heart balloons as you can. ・In "Puzzle Mode", find ways to turn all the flowers that appear on screen into heart balloons! ・See bonus illustrations and sheet music in the Gallery. << Can be played with two players >> Free Mode can also be played by two players together.