Risk: Urban Assault
Lead your troops to victory with Risk Urban Assault! In a post-apocalyptic world, rally your armies and march across some of the most famous cities around the globe. From Shanghai to New York, be cunning and play strategically to defeat driven opponents. Use diplomacy, build facilities or take advantage of your commanders’ special abilities, you now have smart new ways to establish your domination! Fight until all cities are yours!