Rememoried
Rememoried is an independent video game, a virtual place where memories change to dreams and the only possible way is forgetting, which becomes a mechanism for proceeding to the next layer of dreams. The Surrealist explorative first-person adventure game. The basic element of gameplay is the ability to forget. Some elements in the surroundings change when the player turns away or leaves, and become more than just a direction sign: they become the way along which the player walks, flies and falls. Finding such a way to the higher levels is a matter of his aptness and intuition, rewarded by advancing higher.