Quiz Challenge Multiplayer
Quiz Challenge Multiplayer is the quiz game that turns your couch into a game show stage. Answer questions across two great fields of knowledge — History and Science — each split into a wide range of themes. From ancient civilizations to modern events, from astronomy to chemistry, every session mixes things up so no two games feel the same. GRAB A CONTROLLER, GRAB YOUR FRIENDS Play solo to train at your own pace, or gather up to 4 players in local multiplayer. No account, no connection, no waiting — just pass the pad or take a controller each and start. TWO WAYS TO PLAY STANDARD — Classic quiz rules. Take your time, think it through, and answer correctly to score. BATTLE — Speed is everything. The faster you lock in the right answer, the more points you take. Hesitate, and your opponents leave you behind. LEARN WHILE YOU PLAY Every question is a chance to pick something new up. History and Science are only half of it: the game is fully playable in English, French, German and Spanish, so you can switch to the language you're learning and train your vocabulary while you play. It's a quiz night and a language lesson in one. FEATURES Hundreds of questions across History and Science Multiple themes within each category 1 to 4 players, local multiplayer Standard and Battle modes 4 fully localized languages: English, French, German, Spanish Pick up and play — perfect for family evenings and party sessions How much do you really know? Time to find out.