Pure Farming 2018
Go global and expand your farming empire across four continents! Try your hand at all aspects of modern farming, such as animal husbandry, orchards, greenhouses, field cultivation, and green energy. Drive faithfully recreated farming vehicles from industry leaders including Zetor, Landini, McCormick, Gregoire, DAF, Mitsubishi, and many more. Travel between your farms located in Italy, Colombia, Japan and Montana, USA. Grow unique region-specific crops and use dedicated machines never before seen in farming simulators, including the rice planter, hemp harvester and more. Choose between three different games modes for different playstyles: enjoy the freedom and challenge of running your own farm in Free Farming, learn the ins and outs of agriculture in My First Farm, or test your farming skills in objective-focused Farming Challenges.