Particle Hearts
A Land of Particles Particle Hearts is a 3rd-person adventure game where you explore a world made entirely of particles. Use special abilities to manipulate those particles, solve puzzles, avoid detection, and navigate this sinister and beautiful land. Befriend or Fight Along the way, meet various creatures, some of which will help you understand your purpose and others who are tasked with hiding it from you. A Hidden Truth Collect memories, find hidden paths, and piece together your connection to this land that isn’t always what it seems.